trainingbylisa

träning - mat - balans - hälsa

Nykomling i bloggvärlden

Kategori: Allmänt

Hallå!
Då var det alltså dags för mig att ta del av bloggvärlden. Jag har länge funderat på det här med att blogga; känns som att det borde passa mig som älskar att skriva. Samtidigt så har jag tvekat, inte riktigt vetat hur eller var jag ska börja, vad jag ska skriva om, om jag har tid och så vidare...
Men nu har jag gjort slag i saken, och startat trainingbylisa, en blogg som alltså huvudsakligen kommer att handla om träning och hälsa, men också om livet i allmänhet. Träning och hälsa är nämligen mitt absolut största intresse, och jag tror att man måste se övriga aspekter i livet så som mat, vila, psyke, med mera för att kunna hitta balans. Hälsa är så mycket mer än bara träning och mat!
 
Varmt välkomna till min blogg!
 
Kommentera inlägget här: