trainingbylisa

träning - mat - balans - hälsa

Ledig dag men full fart

Kategori: Allmänt

Tack och lov att det är långledigt de här dagarna för jag har haft fullt upp!
Igår åkte jag som sagt ut till min mamma som bor på landet och spenderade natten där. En av hästarna har fått ett hingstföl som heter Rauk, världens gulligaste!
I förmiddags åkte jag hem till stan igen, för att sedan uträtta några ärenden, belöna mig själv med ett tungt överkropps-pass på gymmet, fixa mat och hämta ut paket på posten. Nu är det redan kväll och om någon timme ska jag iväg till en restaurang innanför ringmuren för att möta upp ett gäng kompisar och fira Vendla som fyllde 18 år tidigare i veckan. Det ser jag fram emot, kul att den yngsta i gänget äntligen blivit myndig! Jag får dock satsa på att inte vara uppe alltför sent med tanke på att min dag börjar tidigt i morgon med roliga planer... 
 
Hur spenderar ni er fredag?
 

 Lillkillen!
Lite lunch från idag.., Fullkornspasta med lax, lätt créme fraîche med smak av franska örter, rödbetor, broccoli, blomkål, örtsalt och citronbasilika 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: