trainingbylisa

träning - mat - balans - hälsa

Avreagerar mig på gymmet

Kategori: Allmänt, hälsa, träning

Det är redan eftermiddag, och jag har dels hunnit göra ett par ärenden och varit på möten, och även bränt av ett svettigt ben-pass på gymmet. Fortfarande lite öm i baksida lår efter de där raka marklyften, men kände mig ändå laddad för träning! Eftersom jag var på ganska dåligt humör efter all stress igår så avreagerade jag mig genom att lyfta riktigt tungt, vilket lönande sig i att jag orkade höja massor med vikter!
Dagens pass var ungefär samma som tidigare i veckan, men med vanliga marklyft istället för raka och hip thrusters istället för hip abductions.
Efter träningen cyklade jag hem med skakiga ben och slängde ihop en lunchtallrik som bland ett ihopplock av vad som fanns i kylskåpet.
Ikväll ska jag hem till min mamma och spendera lite tid med familjen där, och även kolla på fölungen som föddes i veckan!
 
Vad gör ni en sån här ledig dag? Mår ni bra? Dela gärna med er!
 
 Potatis, halloumi, sojabönor, hummus, oliver, broccoli, romansallad, paprika, citronbasilika och lime. Hade tyvärr slut på grapefruit som jag annars starkt kan rekommendera till halloumi! 
Kommentera inlägget här: